ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
www.cocochoco.hu

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Cocochoco-Raywell Kft., 1152 Budapest, Szentmihályi út 167-169. F010C04., cégjegyzékszám: 01 09 332088,
cégjegyzéket vezető bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, adószáma:
26559755-2-42, elérhetőségek: info@cocochoco.hu, +36 70 66 77 867,
továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat
igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
(Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.cocochocopro.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházában (a továbbiakban: Cocochoco Webshop) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Cocochoco Webshop online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza.

1.2. A Cocochoco webshop online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott
megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A Cocochoco webshop online áruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni. Fodrász és partner és további kedvezményeket csak ilyen típusú Szolgáltató által visszajelzett regisztráció után tudja igénybe venni az ügyfél. A regisztrációval és vásárlással az Ügyfél magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A megrendelés leadása még nem minősül szerződésnek, a megrendelés a teljesítésig módosítható, illetve lemondható, erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség az 1.7. pontban rögzített elérhetőségeken. A módosítás és a lemondás joga nem gyakorolható visszaélésszerűen. A Szolgáltató visszaigazolását követően visszaélésszerűnek minősül a módosítás és lemondás jogának gyakorlása, ha az Ügyfél a megrendeléseinek több mint 50%-át módosítja, illetve lemondja, ebben az esetben Szolgáltató jogosult Ügyfél regisztrációját azonnali hatállyal törölni.Szolgáltató jogosult azon felhasználók regisztrációját is azonnali hatállyal törölni, akik a megrendelt és kiszállított csomagok átvételét megtagadták.

1.5. A megrendelés teljesítéséért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, amennyiben az adott áru időközben nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató jogosult a megrendelést visszautasítani. A Felek közötti szerződés a Szolgáltató visszaigazolásával jön létre. A Felek között létrejött szerződést a Szolgáltató iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi a hatályos törvények szerint.

1.7. Elérhetőségek: Cocochoco-Raywell Kft.
Telephely: 1152 Budapest, Szentmihályi út 167-169. F010C04.
web: www.cocochocopro.hu
elérhetőségek: info@cocochocopro.hu, +36 70 66 77 867

1.8. A Szolgáltató részére tárhelyet biztosító szolgáltató adatai:
Ocean s Dream Bt.
1162 Budapest, Dobó u. 64.

2. Regisztráció

2.1. Ahhoz, hogy vásárolni tudjon webáruházunkban, nem kötelező regisztrálnia. A kedvezmények és egyéb előnyök igénybe vételéhez elengedhetetlen a regisztráció. A kedvezményes árak a visszaigazolt regisztráció után belépve láthatóak.

2.2. Regisztráció típusai:
2.2.1. Vásárlói regisztráció
2.2.2. Fodrász regisztráció, fodrász kedvezmények igénybevételéhez szükséges igazolnia az Ügyfélnek a fodrász szakmai végzettségét.
2.2.3. Partner regisztráció, partner kedvezmények igénybevételéhez szükséges partneri szerződés megkötése.
2.2.4. Vodafone dolgozói regisztráció, Vodafone dolgozói kedvezmények igénybevételéhez szükséges “@vodafone.hu” e-mail címmel regisztrálni.

2.3. A regisztráció során a következő adatokat kell megadni:•
E-mail cím, a regisztráció feltétele az e-mail cím visszaigazolása amit a Szolgáltató által küldött visszaigazoló e-mailben található linkre kattintva tud az Ügyfél visszaigazolni. Erre az e-mail címre küldi a Szolgáltató a vásárlással és Ügyfél beleegyezésétől függően az akciókkal és egyéb tájékoztatásokkal kapcsolatos elektronikus leveleket is.
Vezeték és keresztnév•
Pontos lakcím (ország, város, irányítószám, utca, házszám)•
Telefonszám, amin Ügyfélszolgálatunk a rendelést követően szükség esetén el tudja Önt érni.• Szállítási cím (ha a lakcímtől eltér)• Számlázási adatok (ha az alapadatoktól eltér – pl. céges számla) •.A regisztráció után a megadott e-mail címre elküldjük az ellenőrző levelet. Az abban lévő linkre kattintva véglegesedik a regisztráció. A belépés mezőben az e-mail cím és a jelszó
megadásával majd a “Belépés” gombra kattintva lehet belépni webáruházi rendszerünkbe.
Regisztrált vásárlóink a belépés után elérhető Adatmódosítás oldalon minden személyes adatot meg tudnak változtatni. Amennyiben a regisztrációval kapcsolatban bármilyen kérdése lenne, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben. (info@cocochocopro.hu)

3. Vásárlás a Webáruházban
A webshopban szereplő termékek közül a “Kosárba teszem” gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. A termékek kosárba helyezése után a vásárlás folytatható. A kosár gomb alapértelmezésben 1 darab terméket tesz be a kosárba, a rendelni kívánt termékek mennyiségét a termékoldalon vagy a kosár oldalon is változtatni lehet.

Kosár

A kosár oldal a fejléc kosár ikonra kattintva érhető el. A kosár oldalon van lehetőség a rendelni kívánt termékek listáját áttekinteni, mennyiségeket változtatni, termékeket törölni. A “Kosár frissítése” gombra kattintva a kosár végösszege frissül.
A “Kosár” oldalról a “Tovább a pénztárhoz” linkre kattintva lehet webáruházunk pénztár oldalára jutni.

Pénztár

A Pénztár oldalon ki kell választani a kívánt fizetési és szállítási módot. A rendszer minden kombinációhoz automatikusan kiszámolja a várható végösszeget.
A megrendelés elküldése előtt lehetőség van a számlázási és szállítási információkat módosítani, és csomagpontos szállítási mód esetén a kívánt csomagpontot kiválasztani .
A megrendelést elküldeni az oldal alján található “Megrendelés elküldése” gombra kattintva lehet. A megrendelés állapotáról és további teendőkről e-mailben tájékoztatjuk.
Előfordulhat, hogy a leadott megrendeléssel kapcsolatban kérdéseink merülnek fel, ez esetben a megadott elérhetőségein fogjuk keresni, ha nem járunk sikerrel nem tudjuk a rendelést elküldeni.

Ha a megrendelés tartalmaz olyan tételeket, amik hibás áron szerepeltek a weblapon, úgy fenntartjuk magunknak a jogot, hogy hibás áron ne értékesítsünk. A helyes árról tájékoztatást adunk és ebben az esetben az Ügyfél dönthet arról, hogy megrendeli-e a terméket azon az áron is, vagy eláll a vásárlástól.

4. A termékek szállítási és fizetési módjai

A szállítás költsége minden szállítási móddal egységesen 1.890 Ft, 25.000 Ft feletti vásárlás esetén pedig ingyenes Magyarország területére.
Külföldre csak az Európai Unió tagországaiba szállítunk, egyedi díjszabás alapján.

4.1 Szállítási módok

4.1.1 Házhozszállítás DPD futárszolgálattal
A szállítást a Szolgáltató a Vásárló által megadott szállítási címre a DPD Futárszolgálat igénybevételével teljesíti a csomag kiszállítását. A Honlapon leadott rendelések kiszállítása a hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között történik. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a szállítási időszakban a Vásárló biztosan át tudja venni a megrendelt terméket.
Amennyiben a Vásárló nem tartózkodik az általa megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár még egyszer, megkísérli az átadást.
A terméknek a futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a postás távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Az átvételi dokumentum aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).
Ha a Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy nincs megelégedve a minőségével vagy a csomagolás sérült, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyv felvételét kell kérni és a Vásárló nem köteles a terméket átvenni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a kézbesítőnek. Át nem vett, visszaküldött csomag esetén a visszaszállítás díját a Szolgáltató a Vásárlóra terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő utalása esetén áll módjában ismételten elindítani.

4.1.2 Szállítás DPD Csomagpontra
A DPD a feladást követően kiszállítja az árut a kiválasztott DPD CsomagPontba.
A leggyakoribb nyitvatartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.
További információk: https://www.dpd.com/hu/hu/cimzettek/

4.1.3 Szállítás Posta Pontra
A Magyar Posta a feladást követően kiszállítja az árut a kiválasztott Posta Pontba.
A leggyakoribb nyitvatartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlókat.
További információk: https://www.posta.hu/postapont

4.1.4 Személyes átvétel
Vásárló a megrendelt termékeket személyesen is átveheti a Szolgáltató a megrendelési folyamán is feltüntetett bemutatótermében. A termék átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató e-mailben értesíti a Vásárlót. A bemutatóteremben készpénzben és bankkártyával is lehet fizetni.

4.2 Fizetési módok
Webáruházunkban négy féle fizetési mód közül választhat a Vásárló. Nem minden szállítási módhoz választható minden fizetési mód. A kiválasztott szállítási módhoz nem használható fizetési mód automatikausan eltűnik a fizetés oldalon.

4.2.1 Banki előre utalás
A megrendelés leadása után a visszaigazoló e-mail alapján tudja elutalni a Vásárló a termékek árát az utalás közleményében feltüntetve a rendelésszámot. A kiszállítás az összeg beérkezése után történik.

4.2.2 Utánvét
Az áru átvételekor készpénzzel történő fizetés.

4.2.3 Bankkártyás fizetés
Az SaltPay bankkártyás fizetési rendszerén keresztül történő előre fizetés.
A fizetési folyamat során az Ön bankkártyájának adatai közvetlenül a SaltPay rendszerébe kerülnek, azokról semmilyen információt nem kapunk.
A fizetéshez az alábbi bankkártya típusok használhatóak: Mastercard, VISA, American Express
A bankkártyás fizetésről szóló tájékoztatót itt találja: https://salt-pay.com/hu/adatvedelem/

4.3 Számla
Szolgáltató a megrendelt termékek kiszállításának feldolgozása közben e-mailben küldi el az e-számlát vagy személyes átvétel esetén a telephelyén adja át a Vásárló részére, a kifizetés igazolására, termékkel együtt, a kinyomtatott számlát.

5. Elállás joga, módja, következményei

5.1. Az Ügyfél a fogyasztó (természetes személy) és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (ll.26.) kormányrendelet (továbbiakban: Korm.rendelet) szerint 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a megrendelt terméket átveszi. Több termék szolgáltatásakor pedig attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen az Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi. Az Ügyfél az elállási jogát a szerződés
megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Ha az Ügyfél az elállási/felmondási jogával élni kíván,elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Szolgáltatóhoz (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségek egyikén:

postacím : Cocochoco-Raywell Kft. (1152 Budapest, Szentmihályi út 167-169. F010C04.)
e-mail: info@cocochocopro.hu

Elállási nyilatkozat letöltése

Az Ügyfél határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/ felmondási nyilatkozatát. Ha az Ügyfél eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató
visszatéríti az Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, kivéve a fuvarozási költséget. Ha az Ügyfél több terméket rendel meg egyszerre, akkor a Szolgáltató a fuvarozási költséget nem köteles visszatéríteni, ha az Ügyfél elállási jogát nem valamennyi megrendelt termék tekintetében gyakorolta. A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket.

Az Ügyfél köteles a Szolgáltató számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét az Ügyfél viseli. Az Ügyfél kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
A Szolgáltató nem rendelkezik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexxel.

5.2. Az Ügyfél nem gyakorolhatja az elállás jogát a Korm. rendelet 29.§ (1)
bekezdése szerint az alábbi esetekben:
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések
kivételével;
k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

6. A fentieken kívül a Fogyasztóvédelmi Felügyelőség hatósági tevékenysége során alkalmazott fontosabb jogszabályok a teljesség igénye nélkül:
– Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény
– A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. Törvény
– A kereskedelemről szóló 2005 évi CLXIV törvény
– A termékfelelősségről szóló 1993. évi X. törvény
– A tisztességtelen piaci magatartás és versenykorlátozás tilalmáról szóló 1996. évi LVII. törvény
– Az üzleten kívül fogyasztóval kötött szerződésekről és az üzleten kívüli
kereskedés folytatásának egyes feltételeiről szóló 370/2004. (XII.26.) Korm. Rendelete
– A fogyasztóval kötött szerződésekben tisztességtelennek minősülő
feltételekről szóló 18/1999.(II.5.) Kormányrendelet
– Távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) Kormányrendelet
– Az üzletek működéséről és a belkereskedelmi tevékenység folytatásának
feltételeiről szóló 4/1997.(I.22.) Kormányrendelet
– Az egyes kereskedelmi tevékenységek gyakorlásáról szóló 15/1989.(IX.7.) KeM rendelet
– A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási
igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet

6.1. Árfeltüntetéssel kapcsolatos jogszabályok:
– A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (8-11. és 14.§)
– A fogyasztói forgalomba kerülő áruk és szolgáltatások árának feltüntetéséről
szóló 7/2001 (III.29.) GM rendelet

6.2. Műszaki termékek esetén – Jótállás, szavatosság, szerviz:
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak.
A 72 órás cseregaranciával élhet a vásárló, ha a rendeltetésszerű használatot a meghibásodás akadályozza, a kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.
A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igényekre a 49/2003. (VII.30) GKM jogszabályban foglaltak az érvényesek.

6.3. Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, nálunk vásárolt készüléke meghibásodása esetén a következő eljárást követi cégünk:
A minőségi kifogás intézéséért a forgalmazó – tehát az a vállalkozás, amely a terméket közvetlenül a fogyasztó részére forgalmazza – a felelős.
Amennyiben a fogyasztó javítást szeretne, akkor fordulhat közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálathoz is, minden más esetben viszont a forgalmazóhoz kell fordulni. Természetesen javítás esetén is választhatja azt a fogyasztó, hogy a vásárlás helyszínére viszi vissza a terméket, ekkor a kereskedőnek kell továbbítania a terméket a szervizbe.
Amennyiben a termék garanciális jellegű hibában szenved, mind a futárszolgálat, mind a bevizsgálás díját, illetve a garanciális probléma elhárításának költségét cégünk vállalja.
Abban az esetben, ha a készülék hibája nem garanciális jellegű, tehát nem rendeltetésszerű használatból, fizikai sérülésből, a szükséges karbantartás elmulasztásából, illetve a vásárlóra terhelt bármiféle kötelezettség elmulasztásából ered, a felmerült költségek (szállítási, bevizsgálási, javítási díj) az ügyfelet terhelik.
A beérkezést követően munkatársunk továbbítja a készüléket bevizsgálásra a szakszervizbe.
Szervizünk logisztikai feladatokat lát el, azaz a garanciális ügyintézést beszállító partnereink intézik.
A megvásárolt készülékéhez Saját garancialevelet  mellékelünk.
Látható, egyértelmű sérülés esetén kollégánk megtagadhatja a termék átvételét és jogosult a garancia megvonására.
Ha a szakszerviz állapítja meg az árucikk nem garanciális hibáját, abban az esetben kollégánk tájékoztatja a vásárlót a javítás várható költségéről és annak időtartamáról.
Az ügyfél köteles megfizetni a cégünk által megelőlegezett szállítási költséget illetve bevizsgálási díjat, amennyiben a szakszerviz megállapítja, hogy a készülék hibája nem garanciális eredetű problémára vezethető vissza.
A javítások átlagos határideje 3 – 7 nap.  Ezen határidőt a szerviz igyekszik betartani, de a javításból eredő egyéb okok miatt a módosítás jogát fenntartja. A javítás elvégzéséről a szerviz a megrendelőt telefonon, SMS -ben, e-mail –ben vagy ajánlott levélben tájékoztatja. Amennyiben a készüléket az ügyfél az értesítés után 15 napon belül nem veszi át, a szerviz az ügyfelet újból megpróbálja értesíteni ajánlott levélben. A szerviz a bármilyen okból visszapostázott ajánlott levelet is sikeres értesítésnek könyveli el. Amennyiben a sikeres értesítés után az ügyfél a készüléket 15 napon belül nem veszi át, úgy a szerviz tárolási díjat számol fel. A tárolási költség naponta a készülék vételi árának 0,25%-a, de minimum 200 Ft/nap. Ha a tárolási költség és a javítási díj összege eléri a készülék vételi  árának 75% -át, a kereskedő jogosulttá válik a jogos igényének kielégítésére a tárolt készülék értékesítésének útján.
A Cocochoco-Raywell Kft. előzetes bejelentés és indoklás nélkül módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait. Minden módosítás a megjelenés időpontjában lép életbe.
A Cocochoco-Raywell Kft. nem vonható felelősségre semmilyen külső vagy közvetlen hibáért, kárért (pl: üzemzavarból, információtovábbítási késedelemből adódó, vírusok okozta, vonal, vagy rendszerhibából adódó kár)

6.4. Jótállással, szavatossággal (minőségi kifogások intézése) kapcsolatos jogszabályok:
– Polgári Törvénykönyv 1959. évi IV. törvény (248.§, 305-311/A.§)
– Fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási
igények intézéséről szóló 49/2003.(VII.30.) GKM rendelet
Reklámmal kapcsolatos jogszabályok:
– A gazdasági reklámtevékenységről szóló 1997. évi LVIII. törvény
– A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény
– A gazdasági reklámok és az üzletfeliratok, továbbá egyes közérdek_
közlemények magyar nyelvű közzétételéről szóló 2001. évi XCVI törvény
(nyelvvédelmi törvény)
– A fogyasztói forgalomba kerülő áruk, szolgáltatások árának feltüntetéséről
szóló 7/2001. (III.29.) GM rendelet

Close Kosaram
Close Recently Viewed
Close
Close
Kategóriák
Cocochoco